CEL KSZTAŁCENIA WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ

OCENA

BARDZO DOBRA

DOBRA

DOSTATECZNA

DOPUSZCZAJĄCA

Welcome

Opis ludzi

Uczeń w sposób płynny opisuje ludzi podając podstawowe o nich informacje, opisuje ich wygląd zewnętrzny, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje ludzi podając podstawowe o nich informacje, opisuje ich wygląd zewnętrzny popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń opisuje ludzi podając podstawowe o nich informacje, opisuje ich wygląd zewnętrzny popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje ludzi podając podstawowe o nich informacje, opisuje ich wygląd zewnętrzny popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Reagowanie ustne

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, reaguje właściwie na polecenia wykonywanie różnych czynności.

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, reaguje właściwie na polecenia wykonywanie różnych czynności, popełniając niewielkie błędy językowe.

Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, reaguje właściwie na polecenia wykonywanie różnych czynności często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, reaguje właściwie na polecenia wykonywanie różnych czynności korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Opis przedmiotów

Uczeń w sposób płynny opisuje położenie różnych miejsc, określa cechy krajobrazu, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje położenie różnych miejsc, określa cechy krajobrazu, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń opisuje położenie różnych miejsc, określa cechy krajobrazu popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje położenie różnych miejsc, określa cechy krajobrazu popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uzyskiwanie informacji

Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z wyglądem zewnętrznym, czynnościami dnia codziennego, czynnościami wykonywanymi w danym momencie.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z wyglądem zewnętrznym, czynnościami dnia codziennego, czynnościami wykonywanymi w danym momencie, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z wyglądem zewnętrznym, czynnościami dnia codziennego, czynnościami wykonywanymi w danym momencie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z wyglądem zewnętrznym, czynnościami dnia codziennego, czynnościami wykonywanymi w danym momencie, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., nazwy cech wyglądu zewnętrznego, czynności dnia codziennego),  twierdzenia, pytania i przeczenia z czasownikiem to bew czasach teraźniejszym prostym i złożonym, czasownikhavegot, przyimki miejsca, phrasalverbs.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., nazwy cech wyglądu zewnętrznego, czynności dnia codziennego),  twierdzenia, pytania i przeczenia z czasownikiem to bew czasach teraźniejszym prostym i złożonym, czasownikhavegot, przyimki miejsca, phrasalverbszaimki, popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., nazwy cech wyglądu zewnętrznego, czynności dnia codziennego),  twierdzenia, pytania i przeczenia z czasownikiem to bew czasach teraźniejszym prostym i złożonym, czasownikhavegot, przyimki miejsca, phrasalverbs, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., nazwy cech wyglądu zewnętrznego, czynności dnia codziennego),  twierdzenia, pytania i przeczenia z czasownikiem to bew czasach teraźniejszym prostym i złożonym, czasownikhavegot, przyimki miejsca, phrasalverbs, popełniając bardzo liczne błędy.

UNIT 1

Opis przedmiotów

Uczeń w sposób płynny opisuje różne środki transportu, miejsca turystyczne w różnych częściach świata, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje różne środki transportu, miejsca turystyczne w różnych częściach świata popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń opisuje różne środki transportu, miejsca turystyczne w różnych częściach świata, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje różne środki transportu, miejsca turystyczne w różnych częściach świata popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo
i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1
i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1
i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1
i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Reagowanie ustne

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z prośbą o i udzielaniem rad dotyczących sposobu postępowania.

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z prośbą o i udzielaniem rad dotyczących sposobu postępowania, popełniając niewielkie błędy językowe.

Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z prośbą o i udzielaniem rad dotyczących sposobu postępowania, wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z prośbą o i udzielaniem rad dotyczących sposobu postępowania, korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uzyskiwanie informacji

Uczeń w sposób płynny udziela i prosi o informacje związane z podróżą pociągiem.

Uczeń udziela i prosi o informacje związane z podróżą pociągiem, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela i prosi o informacje związane z podróżą pociągiem, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela i prosi o informacje związane z podróżą pociągiem, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy środków transportu, czynności wykonywanych w wolnym czasie, codziennych czynności, określenia położenia geograficznego), czas past simple, łączniki w zdaniu, czasownik havegot.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy ubrań, czynności wykonywanych w wolnym czasie, codziennych czynności), czas presentsimple, przysłówki częstotliwości, czasownik havegot, popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy ubrań, czynności wykonywanych w wolnym czasie, codziennych czynności), czas presentsimple, przysłówki częstotliwości, czasownik havegot, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy ubrań, czynności wykonywanych w wolnym czasie, codziennych czynności), czas presentsimple, przysłówki częstotliwości, czasownik havegot, popełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze pocztówkę z wakacyjnej podróży, tworzy mapkę miejscowości i opis miejsc wartych zwiedzania, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze pocztówkę z wakacyjnej podróży, tworzy mapkę miejscowości i opis miejsc wartych zwiedzania, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze pocztówkę z wakacyjnej podróży, tworzy mapkę miejscowości i opis miejsc wartych zwiedzania, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze pocztówkę z wakacyjnej podróży, tworzy mapkę miejscowości i opis miejsc wartych zwiedzania, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

UNIT 2

Opis przedmiotów

Uczeń w sposób płynny nazywa i opisuje różne sprzęty i aktywności sportowe, stosując różnorodne słownictwo, nie popełniając większych błędów.

Uczeń nazywa i opisuje różne sprzęty i aktywności sportowe, stosując w miarę różnorodne słownictwo, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń nazywa i opisuje różne sprzęty i aktywności sportowe, stosując podstawowe słownictwo, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń nazywa i opisuje różne sprzęty i aktywności sportowe, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2
i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2
i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2
i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Reagowanie ustne

Uczeń słucha i opowiada o minionym weekendzie reagując  w rozmowie właściwie i nie popełniając większych błędów.

Uczeń słucha i opowiada o minionym weekendzie reagując  w rozmowie właściwie i popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń słucha i opowiada o minionym weekendzie reagując  częściowo  w rozmowie właściwie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń słucha i opowiada o minionym weekendzie, nie reagując  w rozmowie właściwie, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uzyskiwanie informacji

Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi podczas minionego weekendu.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi podczas minionego weekendu, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi podczas minionego weekendu, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi podczas minionego weekendu, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., nazwy sprzętów i aktywności sportowych), go, play, do, przedimki a/an, zaimki i przyimki  it, them, that, there, here, znaki interpunkcyjne, czasy past simplei past continuous

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., nazwy sprzętów i aktywności sportowych), go, play, do, przedimki a/an, zaimki i przyimki  it, them, that, there, here, znaki interpunkcyjne,czasy past simplei past continuouspopełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., nazwy sprzętów i aktywności sportowych), go, play, do, przedimki a/an, zaimki i przyimki  it, them, that, there, here, znaki interpunkcyjne, czasy past simplei past continuouspopełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., nazwy sprzętów i aktywności sportowych), go, play, do, przedimki a/an, zaimki i przyimki  it, them, that, there, here, znaki interpunkcyjne, czasy past simplei past continuouspopełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń opisuje swój i wybranej drużyny narodowej sposób ubierania, swoje czynności sportowe w przeszłości, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń opisuje swój i wybranej drużyny narodowej sposób ubierania, swoje czynności sportowe w przeszłości, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń opisuje swój i wybranej drużyny narodowej sposób ubierania, swoje czynności sportowe w przeszłości, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń opisuje swój i wybranej drużyny narodowej sposób ubierania, swoje czynności sportowe w przeszłości, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

UNIT 3

Opis zwierząt /zjawisk/miejsc

Uczeń w sposób płynny opisuje wygląd zewnętrzny i cechy charakteru dzikich i ulubionych zwierząt, opisuje pogodę, miejsca geograficzne i porównuje ich cechy charakterystyczne, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje wygląd zewnętrzny i cechy charakteru dzikich i ulubionych zwierząt, opisuje pogodę, miejsca geograficzne i porównuje ich cechy charakterystyczne popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń opisuje wygląd zewnętrzny i cechy charakteru dzikich i ulubionych zwierząt, opisuje pogodę, miejsca geograficzne i porównuje ich cechy charakterystyczne popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje wygląd zewnętrzny i cechy charakteru dzikich i ulubionych zwierząt, opisuje pogodę, miejsca geograficzne i porównuje ich cechy charakterystyczne popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń bierze udział w grze planszowej według określonych zasad, podejmuje decyzje, informuje o nich, wraz z grupą przygotowuje pracę projektową o wybranym zwierzęciu, nie popełniając większych błędów.

Uczeń bierze udział w grze planszowej według określonych zasad, podejmuje decyzje, informuje o nich, wraz z grupą przygotowuje pracę projektową o wybranym zwierzęciu, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń bierze udział w grze planszowej według określonych zasad, podejmuje decyzje, informuje o nich, wraz z grupą przygotowuje pracę projektową  o wybranym zwierzęciu, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń bierze udział w grze planszowej według określonych zasad, podejmuje decyzje, informuje o nich , wraz z grupą przygotowuje pracę projektową o wybranym zwierzęciu , popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Reagowanie ustne

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z pogodą

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z pogodą, popełniając niewielkie błędy językowe.

Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z pogodą, często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi..

Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z pogodą, korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., zwierząt i ich cech, nazwy różnego rodzaju pogody, porównuje przedmioty przy pomocy stopnia wyższego i najwyższego przymiotników, konstrukcji than,  stosuje właściwą kolejność przymiotników w zdaniu, nie popełniając błędów.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., zwierząt i ich cech, nazwy różnego rodzaju pogody, porównuje przedmioty przy pomocy stopnia wyższego i najwyższego przymiotników, konstrukcji than, stosuje właściwą kolejność przymiotników w zdaniu, popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy zwierząt i ich cech, nazwy różnego rodzaju pogody, porównuje przedmioty przy pomocy stopnia wyższego i najwyższego przymiotników, konstrukcji than, stosuje właściwą kolejność przymiotników w zdaniu, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., zwierząt i ich cech, nazwy różnego rodzaju pogody, porównuje przedmioty przy pomocy stopnia wyższego i najwyższego przymiotników, konstrukcji than, stosuje właściwą kolejność przymiotników w zdaniu popełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń tworzy pisemny opis wybranego zwierzęcia nie popełniając  większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń tworzy pisemny opis wybranego zwierzęcia popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń tworzy pisemny opis wybranego zwierzęcia, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń tworzy pisemny opis wybranego zwierzęcia i, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

UNIT 4

Opis przedmiotów

Uczeń w sposób płynny opisuje produkty żywnościowe i potrawy, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje produkty żywnościowe i potrawy, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje produkty żywnościowe i potrawy, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje produkty żywnościowe i potrawy, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów.

Reagowanie ustne

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z organizowaniem urodzinowego przyjęcia, akceptacją lub odmową przyjęcia zaproszenia.

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z robieniem organizowaniem urodzinowego przyjęcia, akceptacją lub odmową przyjęcia zaproszenia popełniając niewielkie błędy językowe.

Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z organizowaniem urodzinowego przyjęcia, akceptacją lub odmową przyjęcia zaproszenia, często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi..

Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z organizowaniem urodzinowego przyjęcia, akceptacją lub odmową przyjęcia zaproszenia,  korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uzyskiwanie informacji

Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z datami różnych wydarzeń.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z datami różnych wydarzeń, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z datami różnych wydarzeń, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z datami różnych wydarzeń, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z żywnością), konstrukcję thereis, thereare, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, przedimki, a/an, the, some i any, formęrozkazującą zdań.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z żywnością), konstrukcję thereis, thereare, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, przedimki, a/an, the, some i any, formęrozkazującą zdań, popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z żywnością), konstrukcję thereis, thereare, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, przedimki, a/an, the, some i any, formęrozkazującą zdań, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z żywnością), konstrukcję thereis, thereare, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, przedimki, a/an, the, some i any, formęrozkazującą zdańpopełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze tekst na temat charakterystycznych potraw serwowanych podczas wybranego święta, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze tekst na temat charakterystycznych potraw serwowanych podczas wybranego święta, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze tekst na temat charakterystycznych potraw serwowanych podczas wybranego święta, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze tekst na temat charakterystycznych potraw serwowanych podczas wybranego święta, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

UNIT 5

Opis przedmiotów

Uczeń w sposób płynny opisuje rodzaje filmów, uwzględniając ich cechy charakterystyczne, urządzenia elektroniczne codziennego użytku, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje rodzaje filmów, uwzględniając ich cechy charakterystyczne, urządzenia elektroniczne codziennego użytku popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń opisuje rodzaje filmów, uwzględniając ich cechy charakterystyczne, urządzenia elektroniczne codziennego użytku popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje rodzaje filmów, uwzględniając  ich cechy charakterystyczne, urządzenia elektroniczne codziennego użytku popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń przygotowuje wraz z grupą quiz na temat wybranego popularnego miejsca rozrywki i bierze udział w rozwiązywaniu quizu innej grupy, nie popełniając większych błędów.

Uczeń przygotowuje wraz z grupą quiz na temat wybranego popularnego miejsca rozrywki i bierze udział w rozwiązywaniu quizu innej grupy, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje wraz z grupą quiz na temat wybranego popularnego miejsca rozrywki i bierze udział w rozwiązywaniu quizu innej grupy, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje wraz z grupą quiz na temat wybranego popularnego miejsca rozrywki i bierze udział w rozwiązywaniu quizu innej grupy, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Uzyskiwanie informacji

Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z ulubionymi filmami, kupowaniem biletów w kinie na film.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z ulubionymi filmami, kupowaniem biletów w kinie na film popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z ulubionymi filmami, kupowaniem biletów w kinie na film popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z ulubionymi filmami, kupowaniem biletów w kinie na film popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy filmów i urządzeń elektronicznych), czasowniki must, have to, should, przysłówki sposobu

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy filmów i urządzeń elektronicznych), czasowniki must, have to, should, przysłówki sposobu popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy filmów i urządzeń elektronicznych), czasowniki must, have to, should, przysłówki sposobu, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy filmów i urządzeń elektronicznych), czasowniki must, have to, should, przysłówki sposobu, popełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze recenzję wybranego filmu, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze recenzję wybranego filmu,, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze recenzję wybranego filmu,, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze recenzję wybranego filmu,, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

Wyrażanie opinii

Uczeń w sposób płynny wyraża i uzasadnia swoją opinię na temat ulubionych filmów, nie popełniając większych błędów.

Uczeń wyraża swoją opinię temat ulubionych filmów, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń wyraża swoją opinię temat ulubionych filmów, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń wyraża swoją opinię temat ulubionych filmów, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

UNIT 6

Opis miejsc/przedmiotów

Uczeń w sposób płynny opisuje różne sklepy  i ich funkcje, towary, które może tam kupić, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje różne sklepy  i ich funkcje, towary, które może tam kupić, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń opisuje różne sklepy  i ich funkcje, towary, które może tam kupić, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje różne sklepy  i ich funkcje, towary, które może tam kupić, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat ulubionego sklepu, nie popełniając większych błędów.

Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat ulubionego sklepu, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat ulubionego sklepu, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat ulubionego sklepu, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Reagowanie ustne

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z robieniem zakupów w sklepie, wymienia opinie na temat ulubionych sklepów, składa obietnice i oferty pomocy.

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z robieniem zakupów w sklepie, wymienia opinie na temat ulubionych sklepów, składa obietnice i oferty pomocy popełniając niewielkie błędy językowe.

Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z  robieniem zakupów w sklepie, wymienia opinie na temat ulubionych sklepów, składa obietnice i oferty pomocy, często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi..

Uczeń stara się uczestniczyć w prostej rozmowie reagując w sytuacjach komunikacyjnych związanych z  robieniem zakupów w sklepie, wymienia opinie na temat ulubionych sklepów, składa obietnice i oferty pomocy, korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy sklepów i towarów, czasowniki typowe podczas zakupów, przymiotniki i odpowiadające im przysłówki), be going to, will/won’t, must/mustn’t,

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy sklepów i towarów, czasowniki typowe podczas zakupów, przymiotniki i odpowiadające im przysłówki), be going to, will/won’t, must/mustn’tpopełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy sklepów i towarów, czasowniki typowe podczas zakupów, przymiotniki i odpowiadające im przysłówki), be going to, will/won’t, must/mustn’t.popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy sklepów i towarów, czasowniki typowe podczas zakupów, przymiotniki i odpowiadające im przysłówki), be going to, will/won’t, must/mustn’tpopełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń tworzy pisemny opis centrum handlowego, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń tworzy pisemny opis centrum handlowego, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń tworzy pisemny opis centrum handlowego, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń tworzy pisemny opis centrum handlowego, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

UNIT 7

Opis ludzi/przedmiotów/zjawisk

Uczeń w sposób płynny opisuje choroby i urazy i ich objawy, różne nastroje i emocje osób, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje choroby i urazy i ich objawy, różne nastroje i emocje osób, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń opisuje choroby i urazy i ich objawy, różne nastroje i emocje osób, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje choroby i urazy i ich objawy, różne nastroje i emocje osób, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń przygotowuje wspólnie z grupą projekt opisujący cechy charakterystyczne wybranego zawodu, nie popełniając większych błędów.

Uczeń przygotowuje wspólnie z grupą projekt opisujący cechy charakterystyczne wybranego zawodu popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje wspólnie z grupą projekt opisujący cechy charakterystyczne wybranego zawodu, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje wspólnie z grupą projekt opisujący cechy charakterystyczne wybranego zawodu popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Reagowanie ustne

Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje i radę podczas wizyty u lekarza, uzyskuje  i przekazuje informacje dotyczące doświadczeń ludzi ze swego otoczenia, przekazuje i uzyskuje informacje o swoim i innych trybie życia.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje i radę podczas wizyty u lekarza, uzyskuje  i przekazuje informacje dotyczące doświadczeń ludzi ze swego otoczenia, przekazuje i uzyskuje informacje o swoim i innych trybie życia., popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje i radę podczas wizyty u lekarza, uzyskuje  i przekazuje informacje dotyczące doświadczeń ludzi ze swego otoczenia, przekazuje i uzyskuje informacje o swoim i innych trybie życia., popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje i radę podczas wizyty u lekarza, uzyskuje  i przekazuje informacje dotyczące doświadczeń ludzi ze swego otoczenia, przekazuje i uzyskuje informacje o swoim i innych trybie życia., popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy chorób i urazów i ich objawów), czas presentperfect, formy past participleczasowników regularnych i nieregularnych, zdaniazeveri never.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy chorób i urazów i ich objawów), czas presentperfect, formy past participleczasowników regularnych i nieregularnych, zdania zever i never, popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy chorób i urazów i ich objawów), czas presentperfect, formy past participleczasowników regularnych i nieregularnych, zdania zever i never, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy chorób i urazów i ich objawów), czas presentperfect, formy past participleczasowników regularnych i nieregularnych, zdania zever i never, popełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze maila o swoim pobycie w szpitalu, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze maila o swoim pobycie w szpitalu, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze maila o swoim pobycie w szpitalu, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze maila o swoim pobycie w szpitalu, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

UNIT 8

Opis przedmiotów

Uczeń w sposób płynny opisuje domowe sprzęty i wyposażenie pomieszczeń, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje domowe sprzęty i wyposażenie pomieszczeń, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń opisuje domowe sprzęty i wyposażenie pomieszczeń, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje domowe sprzęty i wyposażenie pomieszczeń, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów.

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń przygotowuje z grupą pracę projektową z opisem wybranej sceny z filmu lub książki, nie popełniając większych błędów.

Uczeń przygotowuje z grupą pracę projektową z opisem wybranej sceny z filmu lub książki popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje z grupą pracę projektową z opisem wybranej sceny z filmu lub książki, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje z grupą pracę projektową z opisem wybranej sceny z filmu lub książki popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Reagowanie ustne

Uczeń w sposób płynny prowadzi rozmowę na temat wyboru prezentu dla koleżanki/kolegi uwzględniając swoją i rozmówcy opinię.

Uczeń prowadzi rozmowę na temat wyboru prezentu dla koleżanki/kolegi uwzględniając swoją i rozmówcy opinię, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi.

Uczeń prowadzi rozmowę na temat wyboru prezentu dla koleżanki/kolegi uwzględniając swoją i rozmówcy opinię popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń prowadzi rozmowę na temat wyboru prezentu dla koleżanki/kolegi uwzględniając swoją i rozmówcy opinię, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy wyposażenia domu), czas presentsimplepresentcontinuous,past simple i past continuous, going to i will, presentperfect.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy wyposażenia domu), czas presentsimplepresentcontinuous,past simple i past continuous, going to i will, presentperfect, popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy wyposażenia domu), czas presentsimplepresentcontinuous,past simple i past continuous, going to i will, presentperfect, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy wyposażenia domu), czas presentsimplepresentcontinuous,past simple i past continuous, going to i will, presentperfect,  popełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze wstęp do opowiadania o tajemniczej historii, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze wstęp do opowiadania o tajemniczej historii, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie  wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze wstęp do opowiadania o tajemniczej historii, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze wstęp do opowiadania o tajemniczej historii, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.